𝙄𝙢 𝙟𝙚𝙤𝙣 𝙩𝙞𝙖𝙡𝙞𝙩

هلو‌گایز‌اینجا‌وب‌شخصی‌و‌روزمرگی‌من‌هست‌با‌وایب‌آبی‌آسمونی🫐✨

𝙄𝙢 𝙟𝙚𝙤𝙣 𝙩𝙞𝙖𝙡𝙞𝙩

هلو‌گایز‌اینجا‌وب‌شخصی‌و‌روزمرگی‌من‌هست‌با‌وایب‌آبی‌آسمونی🫐✨

من‌تیالیت‌هستم‌ادیتور‌و‌کاوریست‌آهنگ‌ها‌خوشحال‌میشم‌ازم
حمایت کنید🫐✨

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

حالا فکر کن کپشن داره

سه شنبه, ۵ مهر ۱۴۰۱، ۰۵:۲۴ ب.ظ

های گایز🫐✨

بلوبری‌ها‌ازتون‌کمک‌میقام✨🫐

عام‌راستش... .

من توی مدرسه‌خعلی‌تنهام‌و‌اینکه‌نه‌هیچ‌اکیپی

هیچ‌کس‌نیست‌‌تو‌مدرسه‌که‌حداقا‌زنگ‌تفریح‌باهام

بیاد‌بیرون✨🫐

 

 

من‌میخوام‌یکم‌تو‌مدرسه‌محبوب‌بشم‌میتونید‌یه‌چند‌تا‌ایده‌بگید؟✨🫐

تنک✨🫐

۰۱/۰۷/۰۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙏𝙞𝙖𝙡𝙞𝙩♫︎♫︎

نظرات  (۷)

۱۰ مهر ۰۱ ، ۲۰:۰۷ ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI

خب اول بگو درونگرایی یا برونگرا*-*

پاسخ:
درونگرا🙂
۱۰ مهر ۰۱ ، ۲۰:۱۵ ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI

Infp?

پاسخ:
یس
۱۰ مهر ۰۱ ، ۲۰:۳۱ ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI

عه هم تایپیمXD

پاسخ:
واو
نیتژاایتیتسمتسمشه
۱۰ مهر ۰۱ ، ۲۰:۴۰ ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI

حیحXD

 

خب ببین، دوست شدن با یه کیپاپر چون خودتم کیپاپری خیلی اسون تره*-* ولی اگه کیپاپری توی مدرستون نیست..

ببین یجا نشین همش، میدونم درونگرایی ولی زیاد حرف بزن *-*

پاسخ:
من تقریبا 
هیچ دوستی تو مدرسه ندارم... ‌.
و این
خیلی رومخه
چند نفر هستن
ولی اونا خیلی دوست دارن و باید سرشون تو لاک اون دوستاشون باشه
فکر کنم فهمیدی چی میگم🤣
۱۰ مهر ۰۱ ، ۲۰:۵۱ ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI

دقیقا فهمیدم چی میگی😂 من جدیدا یکم باهاشون جور شدم دارن اوکی میگن باهام😂 همشونم ماشالله ضد کیپاپ😐 من نمیدونم چرا کلاش نهم دو باید همه کیپاپر باشن ولی نهم ما همه ضد کیپاپپپپ این حرص میده ادمو

 

 

کسی هست که دلت بخواد باهاش دوست شی؟*-*

پاسخ:
نه😑
همه زشتن 🤣
همه میگن چه خوشگلی😐
و من هم دوست ندارم دوستم زشت باشع
۱۰ مهر ۰۱ ، ۲۱:۲۰ ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI

گاددددددددد😂😂 خب دیگه پس کلا باید بیخیالش شی😂

همکلاسیاتو ول کن، توی بیان، بچه خوشگلا ریختن 😂

های گفتی:

میخ ادمین بشم همه‌ی شرایط هم دارم😪
عام میتونم؟

 

های فعلا 1هفته ازمایشی باش تا ببینم چطور میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی