𝙄𝙢 𝙟𝙚𝙤𝙣 𝙩𝙞𝙖𝙡𝙞𝙩

هلو‌گایز‌اینجا‌وب‌شخصی‌و‌روزمرگی‌من‌هست‌با‌وایب‌آبی‌آسمونی🫐✨

𝙄𝙢 𝙟𝙚𝙤𝙣 𝙩𝙞𝙖𝙡𝙞𝙩

هلو‌گایز‌اینجا‌وب‌شخصی‌و‌روزمرگی‌من‌هست‌با‌وایب‌آبی‌آسمونی🫐✨

من‌تیالیت‌هستم‌ادیتور‌و‌کاوریست‌آهنگ‌ها‌خوشحال‌میشم‌ازم
حمایت کنید🫐✨

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

معرفی‌چند‌تا‌کیدراما‌که‌سرشون‌عر‌زدم

سه شنبه, ۵ مهر ۱۴۰۱، ۰۵:۱۳ ب.ظ

عررررررررررر

پسران‌فراتر‌از‌گل (بسیار عر)

هتل دل لونااااااااااااا

آیدی‌من‌خوشگل‌گانگنامه(عررررررر)

هم‌اتاقی‌من‌یه‌خون‌آشامه

وینچنزوووووو

موش(از بس رو مخ بود عر زدم)

پ‌ن:کامنت کنید سر چی عر بیش از حد زدید 

هعی روزگار

۰۱/۰۷/۰۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙏𝙞𝙖𝙡𝙞𝙩♫︎♫︎

نظرات  (۱)

۱۳ مهر ۰۱ ، ۱۳:۳۰ Youri Chan(در انتظار سولو جیسو..)

سر همشوننن عررر زدم کلا خیلی زیادن یادم نمیاد از بس که عرر زدم فقط هم اتاقی من یک خوناشامه رو ندیدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی