𝙄𝙢 𝙟𝙚𝙤𝙣 𝙩𝙞𝙖𝙡𝙞𝙩

هلو‌گایز‌اینجا‌وب‌شخصی‌و‌روزمرگی‌من‌هست‌با‌وایب‌آبی‌آسمونی🫐✨

𝙄𝙢 𝙟𝙚𝙤𝙣 𝙩𝙞𝙖𝙡𝙞𝙩

هلو‌گایز‌اینجا‌وب‌شخصی‌و‌روزمرگی‌من‌هست‌با‌وایب‌آبی‌آسمونی🫐✨

من‌تیالیت‌هستم‌ادیتور‌و‌کاوریست‌آهنگ‌ها‌خوشحال‌میشم‌ازم
حمایت کنید🫐✨

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

Tialit_o.o_cover

يكشنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۱، ۰۷:۳۸ ب.ظ

آهنگ دبیو ی تیالیت با کاور آهنگ o.o

امیدوارم دوست داشته باشین

کلیک

پ‌ن:تروخدا حمایت کنید

۰۱/۰۷/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙏𝙞𝙖𝙡𝙞𝙩♫︎♫︎

نظرات  (۱۵)

۱۰ مهر ۰۱ ، ۱۹:۴۶ ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI

گاددد تطلتسفزنلپابغخیخژغنزمزاخزغژغخخژغ•-•

 

پیجی چیزی نداری؟*-*

پاسخ:
خوب شده یعنی؟🤣🤣🤣
زترمتزخزژاخژغخی
نه
۱۰ مهر ۰۱ ، ۲۰:۰۶ ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI

شوخی میکنی؟ باور کن حس کردم توی استدیو ضبط کردیش، نکردی؟😂😐

حتی اوا فکر کردم اون انمیکسه رفتم اهنگشونو پلی کردم دیدم نه صداها فرق دارن😐😂 

لتژتطلخلیخعژنایعخیخعیعیحعیحیع

 

تازه شروع کردی؟&-&

پاسخ:
باور کنی نکنی
تو استودیو ضبط کردم... .
عام
راستش
قبلا اودیشن دادم
و 
قبول نشدم
.... .
۱۰ مهر ۰۱ ، ۲۰:۰۶ ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI

اول*

۱۰ مهر ۰۱ ، ۲۰:۱۵ ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI

کیفیت صدات مشخص بووود چرا باور نکنم*-*

 

 

کجا اودیشن دادی؟ کسی که قبولت نکرده رو زنده میخوام😂😐

پاسخ:
جی وای پی و کیوب
۱۰ مهر ۰۱ ، ۲۰:۳۲ ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI

تا سنت بیشتر نشده بازم اودیشن بده شاید قبول شدی*-*

 

 

راستی نمیخوای قالب بزنی؟

پاسخ:
قالب بلد نیستم چجوری بزنم
میتونی بزنی؟
۱۰ مهر ۰۱ ، ۲۰:۳۸ ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI

نمیدونم زیاد خوب بشه یا نه ولی یس میتونم*-*

 

پاسخ:
واو
عام
می‌خوام وایب آبی آسمونی بده
خب یه عکس هست از یجی گزاشتم توی یکی از پستها
میتونی اونو بزاری تو هدر؟

۱۰ مهر ۰۱ ، ۲۰:۴۹ ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI

یس^^

 

 

پاسخ:
سو
میتونی واسم درست کنی اگ ادت کنم؟
۱۰ مهر ۰۱ ، ۲۱:۲۰ ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI

یس یس^^

 

فقط امکان داره تا اخر هفته طول بکشه اشکال نداره؟

پاسخ:
نه بابا
۱۲ مهر ۰۱ ، ۱۸:۴۴ AVA BLINK FOREVER

وایییییییی عالییییییییییییییییییی بود نهه یعنیییییییییییییییییییییییییییییییی فوق العاده بوددددددددددددددددددددددد 

خیلییی خوبب بود دروغ نکم اون پارت لی لی رو فک کردم خودش خونده اینقدر با ظرافتت خوندییییییییییییییییییی

 

پاسخ:
ممنون عزیزم
۱۲ مهر ۰۱ ، ۱۸:۴۵ AVA BLINK FOREVER

راستیی من اوام به هم کامنت داده بودیییی خوشحالم از اشنایتت

 

پشماممممممممممم

چقدر خوب بود اینننننننننننننننننننننننننننننننننن

۱۳ مهر ۰۱ ، ۱۳:۲۹ Youri Chan(در انتظار سولو جیسو..)

خیلیییییی خوبب بود باورم نمیکنممم واییی عالییی بودد صدات خیلی خفنهههه

پاسخ:
تنک کیوت

حاضرم برای صدات بمیرم. 

پاسخ:
وای✨🥺
واقعا صدام خوبه؟

 

خوبه لعنتیی ؟؟؟ 

این بهشتههههههههههههههه 

بهشتتتت 

پاراداااییییززززززززززز 

پاسخ:
آرام باش عجقم
نفس بکش
🤣🤣🤣
۱۵ بهمن ۰۱ ، ۱۷:۰۷ 🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

من تو افقم🗿

پشمام حاجی چقدر عالی بوددددددددددد باورم نمیشهههههههههههه جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغع

پاسخ:
عی ژوننن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی