𝙄𝙢 𝙟𝙚𝙤𝙣 𝙩𝙞𝙖𝙡𝙞𝙩

هلو‌گایز‌اینجا‌وب‌شخصی‌و‌روزمرگی‌من‌هست‌با‌وایب‌آبی‌آسمونی🫐✨

𝙄𝙢 𝙟𝙚𝙤𝙣 𝙩𝙞𝙖𝙡𝙞𝙩

هلو‌گایز‌اینجا‌وب‌شخصی‌و‌روزمرگی‌من‌هست‌با‌وایب‌آبی‌آسمونی🫐✨

من‌تیالیت‌هستم‌ادیتور‌و‌کاوریست‌آهنگ‌ها‌خوشحال‌میشم‌ازم
حمایت کنید🫐✨

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

نید‌فرند✨🫐

شنبه, ۹ مهر ۱۴۰۱، ۰۹:۵۸ ب.ظ

های‌گایز‌خوبید؟✨🫐

​​​​​​

کاور‌چطور‌بود؟✨🫐

عاممم

یه‌چیزی✨🫐

فرند‌پایه‌میخوام🥲

دختر‌باشه‌خیلی‌خوب‌میشه✨🫐

رولم‌یجیه‌اگه‌کسی‌ریوجینه‌چه‌بهتر✨🫐

​​

۰۱/۰۷/۰۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙏𝙞𝙖𝙡𝙞𝙩♫︎♫︎

نظرات  (۱۸)

۰۹ مهر ۰۱ ، ۲۲:۰۱ ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI

های@-@

مح ادمینم، نباید بین دخترا فرق بزارم یو نو؟ سو رول ندارم😂

پاسخ:
عه
رول داشتن حس خوبی داره🤣🤣
۰۹ مهر ۰۱ ، ۲۲:۱۰ 𝕮𝖍𝖆𝖗𝖑𝖔𝖙𝖙𝖊 ♬♪

های 

وبت رو توی وب های بروز شده پیدا کردم

پاسخ:
واو‌نمیدونستم
۰۹ مهر ۰۱ ، ۲۲:۱۹ SEOHYUN ...+لپ گلگلی بابامم

من رولم ریوجینه...TT

پاسخ:
میخوای‌فرند‌شیم؟
۱۰ مهر ۰۱ ، ۱۹:۳۲ SEOHYUN ...+لپ گلگلی بابامم

البته

پاسخ:
اوکی
من تیالیتم
۱۶سالمه
اصل میدی؟
۱۰ مهر ۰۱ ، ۱۹:۳۵ SEOHYUN ...+لپ گلگلی بابامم

سوهیونم

13

خوشبختم

پاسخ:
واو
خوشبختم
اگه دوست داری صدام کن اونی🥲🙂
کاور دبیوم منتشر شد اگه میخوای برو ببین🫐✨
۱۰ مهر ۰۱ ، ۱۹:۴۰ ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI

XDD

 

+عه منم وبت رو توی وبای بروز شده یافتم😂

۱۰ مهر ۰۱ ، ۱۹:۴۱ ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI

@سوهیون

 

عه بشه اینجا، بشه انجا، بشه همه جا😂

پاسخ:
یعنی چی🤣
اصل بده آشنا شیم
۱۰ مهر ۰۱ ، ۱۹:۴۵ ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI

هر وبی میرم میبینم سوهیون هم کامنت داده، سوهیون بشمه بشههه😂

 

مینامی‌م رفتم توی ۱۵ خوشبختمXD

۱۰ مهر ۰۱ ، ۱۹:۵۰ ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI

یچیز میگم حس میکنم خیلی ضایعست ولی .. میگم من اخر نفهمیدم رول چیه، با سابقه پنج سال کیپاپر بودن💔😂

پاسخ:
رول یعنی🐥🤣
کسی که شبیه اونی و البته دوستش هم داری و تقریبا لقب
توهم همونه






حتما نیاز نیست شبیهش باشی همین که دوستش داری اونو
به عنوان رول انتخاب میکنی
۱۰ مهر ۰۱ ، ۲۰:۱۱ ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI

عههههه پس میناااااا😂 مینا رو شدیدا میدوست، اولین و اخرین کراش زندگیممم عرررر😂

پاسخ:
وات؟
۱۰ مهر ۰۱ ، ۲۰:۱۶ ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI

مینا😐😂 میویی مینا، عضو توایس*-*

پاسخ:
آها فک کردم یهچیز دیگ میگی
۱۰ مهر ۰۱ ، ۲۰:۳۱ ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI

*-*

۱۰ مهر ۰۱ ، ۲۰:۳۷ SEOHYUN ...+لپ گلگلی بابامم

 

خوشبختم

البته...اونی

باشه

پاسخ:
XD

۱۰ مهر ۰۱ ، ۲۰:۴۰ ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI

راستی تو خودتو معرفی نکردی*-*

پاسخ:
به دخترم سوهیون گفتم🤣🤣
تیالیتم
۱۶سالمه
۱۰ مهر ۰۱ ، ۲۰:۵۱ ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI

عه بشه😂

 

خوشبختمXD

۱۳ مهر ۰۱ ، ۱۳:۳۴ Youri Chan(در انتظار سولو جیسو..)

اشنا شیم؟

راستش نمیدونم رولم کیه1~1

 

 

پاسخ:
یس 
تیالیتم
۱۶
Intp
۱۳ مهر ۰۱ ، ۱۴:۰۵ Youri Chan(در انتظار سولو جیسو..)

منم یوری ۱۳

خوبشختم^^

۱۸ دی ۰۱ ، ۲۰:۰۳ یک دختر :)

منم بایسم ریوجون و یجی عه

+رول همون بایس عه بهتر بگی بایس چون اون بیشتر رواج دارع:"))

نفیسه

12

پاسخ:
رول با بایس فرق داره... .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی